2015. augusztus 2., vasárnap

Harmadik

''Natalie nyisd ki az ajtót most rögtön''
Ha nem fejezi be,akkor mit tudok csinálni,ki kellene nyitnom az ajtót?Mi van,ha bántani fog?Ha nem bánt akkor mi lesz?Miután látta.hogy nem Natalie vagyok?Kinyitom az ajtót majd rohanva belevetem magamat az ágyamba.
''Mi a faszért vagy itt?'
''Én.én itt lakom''motyogtam.
''Akkor hol a faszban van Natelie?''kiabált megint.
Újra egy pöcs volt és eközben bennem ketyegett az óra.
''Na ide figyelj haver,ez az én kollégiumi szobám és ha idejösz akkor azt javaslom,hogy a kiabálást hagyjuk,mert Natalie nincs itt''kiabáltam vissza.
Meglepődött a reakciómra.Őszintén szólva meglepődtem magamon.Általában nem kiabálok az emberekkel,de ez a pöcs megérdemelte.A szemét forgatta, majd megfordult és elment.
''hova a fenébe gondolt ez''vigyorogtam,Megérdemlek egy magyarázatot tőle.Hogyan kerül ide és ébreszt fel.Nevetett majd kilépett a szobából engem egyedül hagyva,mi a fene volt ez?!''

~
Azzal töltöttem a napjaimat,vártam Natalie-t haza és végre magyarázatot adhasson.
A bezárt a szobámban tv-t néztem és olvastam a könyveket.Nem igazán volt társadalmi életem azóta amióta elhagytam a középiskolát,az időmet általában egyedül töltöttem,nem élveztem,de volt időm relaxálni.

~
''Oké baby készen leszünk 10 percen belül.''mondta Natalie kinyitotta az ajtót és belépett.
''Hol a pokolban voltál?''kérdeztem de ő figyelmen kívül hagyva a fiókban ruhákat kutatott.
''Gyerünk,készülj te fasz''nevetett.Gyerünk lustaság nem érünk rá.
''Hová?''
''Partyzni a fiúkhoz''
Gondolkodtam rajta 1 percet.
''Oké''mondtam majd én is kutatni kezdtem a fiókomba.Találtam egy csőfarmert egy hozzá illő laza pólót és a csizmámat.
Miért ne szórakozhatnák egy kicsit?

~
Ugyan olyan volt mint tegnap csak több volt az ember és nagyobb volt a ház.Láttam,hogy Louis és Natalie megint arra mennek,nagyszerű.
Csak arra a bunkó fiúra tudtam gondolni.Kíváncsi vagyok,hogy itt-e lesz.Remélem nem.
A konyha felé sétáltam,mert szeretnék inni.Megragadtam egy vörös poharat amit láttam és lenyeltem ami benne volt.Belebotlottam 10 emberbe amíg beértem a nappaliba.Kerestem valamit,de nem volt szerencsém.
''Stephanie''egy ismerős hang szólított.Körülnéztem,hogy megtaláljam Niallt.A kanapén ült és integetett.
''Mit csinálsz itt?Nem hittem,hogy partyzos típus vagy''
''Nem is,csak Natalie hozott ide,de elhagyott Louis miatt''
''Jól van,most már nem vagy egyedül''
''Tudom''kacsintottam rá majd felállt.
''Akarsz táncolni?''kérdeztem,igazából nem tudom miért,nem szeretek táncolni.
Felállt a kanapéról és elfogadta a kérésemet.
Megragadtam a kezét és a táncparkettre húzott,átnyomultam az izzadt testeken,hogy középen legyek.A zene hangosabb volt mint tegnap este,de nem tudom az értelmét.Ránéztem és rám kacsintott.Ráálltam a zene ritmusára,nem tudom mit kell csinálni csak hagytam,hogy a testem riszáljon.
A kezemet átcsavartam a nyaka köré,megragadta a derekamat és úgy húzott magához.Néztem ahogy kinyitotta a száját és megnyalta.
''Hé bud,muszáj beszélnünk.''szemeim elkerekedtek,ez volt az a pöcs.Azt hittem neki megyek.
Nem láttam az okát a tánc megszakításának,később is tudnak beszélni.
Jó volt látni a mérges arcát és nevetett.Niall és én elengedtük egymást.Elsétált a másik fiúhoz.
''Hamarosan találkozunk babe''mosolygott és elsétált a fiúhoz.Fáradtam szóltam a fiúhoz,vagy gyerekhez,bár az egyik ő volt mégis meg akartam tudni a nevét.
10 percet vártam Niallre a kanapén,de nem jött vissza.Csalódott voltam,ő tényleg egy sexy és tényleg rendes srác.Felnéztem rá,a földet néztem ahogy oda jött hozzám a fasz.
Láttam az arckifejezésének változását,közelebb jött hozzám.Küldött egy vigyort majd leült mellém.
''A nevem Harry''




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése